jak wybrać dobrego kuriera

W przeciągu kierowcy uchwyt jesteś na wolności, aby pracować dla więcej niż jednej organizacji kurierskiej. Faktycznie, wiele organizacji wysyłki absolutnie wspierać to, jakby po prostu mieć jeden klient (organizację jednego komunikatora) może być utrzymywał przez mocarstwa oceny, które reprezentatywne. To byłoby straszne dla Ciebie i szczególnie dla organizacji wysyłki.

Kiedy już przyzwyczaisz pracy dla jednej organizacji wysyłki, jej wykluczyć, że działa kilka organizacji kurierskie pomoże Ci zysk. Zrobić sobie dostępne na jednej z transakcji pracy kurierskie, na przykład i oferują do pracy z innych części wysyłkowych. Oczywiście, trzeba zachować dystans od strategicznego jakiegokolwiek niebezpieczeństwa wykolejenia pracy dla jednej organizacji wysyłki odpowiednim do pracy jesteś osiągnięcia przez zastępcę.

Wymagać również być wyjątkowo czujnym, aby dbać o biznesowych uprzywilejowanych spostrzeżeń wszystkich organizacji wysyłkowych oddawać na. Nie oznacza to oczywiście dyskutować klientów i kosztów. Powinieneś rozważyć bardzo ważne własne szczególności rozgłos dla niezachwianej jakości, dostępności, starannością i warto. To zajmie trochę czasu, aby ją złożyć, a może sekund, aby je zniszczyć.

Po prostu nigdy zagwarantować co można przekazać, a gdy już się do niego gwarancję, przekazać je, sprawdzić organizację wysyłki wie już przekazane, i upewnij się, że można wykazać, że zostały przekazane go.

W przeciągu kierowcy kierownik, nie dostaniesz żadnej raty okazjach koc lub zaburzenia. Państwo płaci za pracę przenoszenia Państwo kompletny i można odebrać swoje godziny dostępności siebie. Oczywiste jest, że w coraz większym stopniu jesteś dostępny, i bardziej wspierać jesteś, tym więcej pracy będziesz reklamowane.

Sterowniki zazwyczaj kierownik wysyłka zgodził zapłacił bez względu na szybkość organizacja kurierska jest ładowanie do każdego klienta zatrudnienia. Każdy organizacja poprosi co stopa jest w ogólnym otoczeniu i do rodzaju pojazdu. Powinieneś następnie zapytać o ich kosztów (do klientów), więc można zrozumieć, co masz płacone stopę.

Kurs do zmiany przez klienta zakres i wielkość van, jednak w większości mało van (w Wielkiej Brytanii) jest pobierana z co gdzieś około 75p i £ 1.10p za każdą milę, i będziesz być oferowane i gdzieś w okolicach połowy 70% z tego. Przypomnijmy, że to nie tylko stawka za każdą milę, że ma wpływ na zakres, w którym można wygrać, jego również miarą pracy, które można zrobić w jednym czasie, a osiągnięcie trzeba w nie krąży w pustej furgonetce.

Oczywiście, na off szansa, że nie wypowiadają się stawkę za każdą milę oferowane lub jeżeli istnieje niewystarczająca pracy, aby był zajęty, masz prawo, aby włączyć pracę w dół lub odkryj pracę gdzie indziej. W przeważającej części, jednak organizacje wysyłkowe płacić rozsądne stawki (lub że nie mają dispatchs) jako zamian za rozsądnie szybkiego raty (najlepiej 7 dni, jeszcze wyłączyć i ponownie do miesiąca)

budget-couriers-delivery-man

Advertisements